EGYPT TRAVEL ONLINE

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Kami dari EGYPT TRAVEL ONLINE menawarkan perkhidmatan pemandu pelancong bagi pengunjung yang berminat dan merancang untuk melancong sambil beribadah ke Egypt.

EGYPT TRAVEL ONLINE terdiri dari mahasiswa-mahasiswa yang berpengalaman dalam menguruskan pelancongan dan mahir tentang selok belok keadaan di Egypt.Kami berpengalaman dalam menguruskan tetamu samaada individu,family atau student malaysia yang menuntut di eropah.

Bagi pengunjung yang berminat dengan perkhidmatan kami,bolehlah menghubungi kami untuk maklumat lanjut mengenai kos sepanjang perjalanan anda dengan menghantar butiran jumlah pelancong dan jumlah hari perjalanan anda.Kami akan merancang dan menghantar maklum balas mengenai tentatif dan kos perjalanan.

Kami dari EGYPT TRAVEL ONLINE akan merealisasikan impian ada untuk melancong ke Egypt dan akan memberi anda keselesaan dan kepuasan sepanjang perjalanan anda bersama kami.Semoga anda dapat menikmati keindahan bumi ciptaan Tuhan dan sejarah-sejarah para anbiya dan umat-umat yang terdahulu.

Sekian dari kami.
EGYPT TRAVEL ONLINE

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More